Booking

Lad Balle Musik- & Idrætsefterskole danne rammen om det næste arrangement i klubben, foreningen eller firmaet.

Booking

Ønsker i at leje vores springcenter eller vores kunstgræsbane eller er I mere interesseret i at afholde et kursus på Balle?

På Balle råder vi over nogle af de bedste faciliteter indenfor idræt og musik, ligesom vi har rammerne til at afholde kursus og mødeaktiviteter.

Følgende faciliterer er tilrådighed på Balle Musik- & Idrætsefterskole:

2 fodboldbaner. Den ene af vores fodboldbaner er en kunstgræsbane. Banen blev taget i brug i efteråret 2011. Kunstgræsbanen er beklædt med den nyeste generation af kunstgræs samt et lysanlæg. Læs mere HER

1 Gymnastiksal med springcenter. Springcenter indeholder 2 stortrampoliner, airtrackbaner samt 2 hæve/sænke madrasser. Der er ligeledes installeret kamera, så man kan optage.

1 Håndboldhal med tilhørende styrketræning på 1. sal.

2 musiklokaler med tilhørende lydstudie.

Undervisningslokaler med smartboard.

Foredragssal med storskærm samt mulighed for trådløs tilkobling.

Er man interesseret i at leje eller har man en forespørgsel, bedes I kontakte Kern Lyhne på:

23 31 11 71 eller på mail: kl@balle-mail.dk

Vi glæder os til at tage imod Jer.