Linjer

Dyrk din interesse på en af vores fem linjer.

Linjer på Balle Musik- & Idrætsefterskole

Vores linjer dyrkes på et fagligt individuelt niveau. Så selv om vi prioriterer høj faglighed, er det ikke et krav, at du har dyrket linjefaget før, du kommer til os. Interessen, engagementet og viljen til at gøre en indsats er vigtigst. Vi tror nemlig på, at vores linjer er sjovest, når det er engagement og personlig udfordring, der driver værket.

Derfor har vi også nogle engagerede lærere, der enten har en baggrund indenfor faget på et professionelt eller fagligt højt plan eller har den dybe interesse kombineret med evnen til at lære fra sig og motivere dig til at gøre dit bedste indenfor din interesse.

Linjefagene fylder ml. 6-8 lektioner hver uge.

Fysioterapi og skadesbehandling:
Det er vigtigt, at du altid har de bedste vilkår for at udvikle dig mens du går på Balle Efterskole. Derfor har vi ansat en fysioterapeut på skolen, som bistår vores elever i genoptræningen samt skadesbehandlingen.