Åbent hus aften

”Arrangementer, der skal sikre dig den bedste start og give dig smagsprøver på efterskolelivet.”

Arrangement- åbent hus

Tilmelde jer vores åbent hus i foråret her:

• Onsdag den 15. maj 2024- 18-20.00

Info vedrørende åbent hus:

Balle Musik- & Idrætsefterskole afholder Åbent Hus. I skal sætte 2 timer af til besøget. Arrangementet starter i skolens foredragssal, og der vil være rundvisning af vores nuværende elever.
Der vil være en grundig gennemgang på cirka 45 minutter efterfulgt af spørgsmål. I kan også spørge ind til ventelister mm. Derefter vil det være muligt at få en rundvisning af vores nuværende Balle elever. Udover det vil I møde vores linjelærere som vil fortælle om skolens 5 linjer.
Vi er ligeledes vært for kaffe, the, frugt og kage.

Åbent Hus arrangementet er for ALLE  som er interesseret i at gå på Balle.

Vi glæder os til at se jer.

Balle Musik- & Idrætsefterskole ligger 15 km. vest for Vejle i skønne rammer. I kan finde adressen nederst på siden.

Balle Musik- & Idrætsefterskole er en skole med 190 elever. Skolen er placeret i naturskønne omgivelser 15 km. vest for Vejle.

Kendetegnet for Balle er, at vi binder det hele sammen i fællesskabet. Et fællesskab som gør et skoleår på Balle til et minde for livet.
Vores boglige fag såvel som linjer dyrkes på et fagligt højt niveau.
Ift. linjefaget, er det ikke et krav, at du har dyrket linjefaget før, du kommer til os. Interessen, engagementet og viljen til at gøre en indsats er vigtigst. Vi tror nemlig på, at vores linjer er sjovest, når det er engagement og personlig udfordring, der driver værket.
Derfor har vi også nogle meget engagerede lærere, der enten har en baggrund indenfor faget på et professionelt eller fagligt højt plan eller har den dybe interesse kombineret med evnen til at lære fra sig og motivere dig til at gøre dit bedste indenfor din interesse.
Linjefagene fylder ml. 6-8 lektioner hver uge